неделя, 12 октомври 2014 г.

Фитнес. Моите топ 3 упражнения (част V - коремна мускулатура)

Никога не съм имала супер изчистен корем.
Най-доброто ми постижение е това:

Тук съм около 16% мазнини и 73 кг.

Да, не съм си виждала пресата с дълбок релеф, но за сметка на това мога да се радвам на силна коремна мускулатура и ядро, като цяло.

Вина за това има основно трибойският ми период с тежките клек и тяга.

Тренирам коремните мускули веднъж седмично, но обмислям скоро да включа и втора тренировка.
Не бих тренирала всеки ден с безброй коремни преси - нещо, което често виждам във залите, и което бих отчела като нелогично.

Любимите ми упражнения:

Повдигане на крака от стенд присъства на всяка тренировка. Изпълнявам го с прави крака и в горна фаза повдигам и таза.

Понякога разнообразявам с повдигане на крака, но от вис - доста по-трудно заради нуждата от стабилен баланс (за да не се предизвиква люлеене на тялото).

Три-четири серии по 15-20 повторения ми стигат.


Напоследък правя опити за драконов флаг, вдъхнових се от мой колега, треньор по плуване (Ангел Бояджиев).

Изпълнявам само негативната фаза, но се старая пускането да е наистина бавно и да държа правилно положение на тялото.


Почти винаги включвам и тренировка за корем на машина с добавени тежести.

Три серии с около 20 повторения, до отказ.


Това са основните упражнения, но включвам и няколко за коси коремни мускули.
Разбира се, разчитам и на тежки многоставни движения, където коремната мускулатура е стабилизатор.



Няма коментари:

Публикуване на коментар