събота, 29 октомври 2016 г.

Изкуство. Keep calm and ...

Новата ми страст са дървените кухненски дъски. Но не какви да е!
Не, не са скъпи. Нито пък са направени от ценна дървесина.

Най-обикновени кухненски дъски, които всеки може да намери в близкия магазин за домашни потреби.
Това, което обаче ги прави уникални е моят личен почерк, който слагам с голяма любов, две четки, акрилни бои и малко брокат за блясък.

Идеята ми хрумна много неочаквано, а първото изпълнение последва почти незабавно:


Бях много щастлива от крайния резултат - закачлив, цветен и забавен. Чудесна декорация за една "намигаща" кухня, нали?

Много хора ми дадоха обратна връзка, че са се зарадвали и биха искали да имат такива дъски. Някои хора искаха мъже, други - с пържоли, трети - с баница и т.н.

Първоначално мислех да разигравам сюжета с готина мадама в кухнята и да се върти главно около мусаката (знаете приказката за жената и мусаката, нали?), но след това реших да не се ограничавам само до това.

Последва втора:


И трета:


Четвърта:


Петата скоро ще бъде на път и съм сигурна, че няма да е последната. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар