събота, 24 януари 2015 г.

Спорт и хранене. Няколко съвета за сваляне на много килограми

В компютъра си имам една папка, създадена преди доста години.
Знаете ли как се казва?
Едва ли ще се досетите така лесно.
Името й не е за пример, но умишлено не го променям, за да ми напомня за пътя, по който вървя (всъщност, няма как да го забравя, но за всеки случай).
Казва се: "вечната борба с килограмите".

Защо трябва да се борим? Защо да е вечно? Няма ли начин да се преборим веднъж и да не се налага да го правим... вечно?

Има, но много зависи как ще тръгнеш, за да стигнеш успешно до целта и да я задържиш във времето.

Папката не носи това име случайно, защото моят старт в борбата с килограмите не беше успешен. Имала съм много грешки - падала съм, ставала съм и отново съм грешала.
Не знаех, не попитах.

Малко предистория: преди да вляза в гимназия, бях станала 94 кг (основно мазнини) на ръст от около 1.67 м.
Свалих над 30 кг наведнъж, но по такъв начин, че попаднах в капана на йо-йо ефекта.

Реших да споделя опита си и да посоча нещата, които ми се искаше да знам тогава.
Надявам се със съветите си да помогна на поне 1 човек. :)


  • Всички те, 16 на брой, може да прочетете в статията за BB-Team ТУК.


Желая успех и нека вашата борба да бъде успешна! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар