сряда, 5 февруари 2014 г.

Изкуство. Направи картичка: Нат

Нат е много специална за мен :)
Нат ми е като сестра, а аз съм и кума.
Живяли сме заедно, дивяли сме заедно :) Имаме прекрасни мигове.
Нейният рожден ден е специален - първо, защото е нейн, и второ - защото е на 31.12.
Обичам да правя подаръци - това по начало, а при нея - обичам да правя нестандартни картички.
Спомням си от отминали години картичка-балони (връзка надути балони, отговарящи на съответните години, всеки надписан с отделно послание и всичките - завързани за плюшена играчка) или картичка-дървени топчета (в голяма, цветна порцеланова чаша се мъдрят множество малки дървени и ароматизирани с лавандула топчета - всяко с послание).
Картичката, която ще ви покажа сега, е от последния и рожден ден.

Реших да бъде ядлива и здравословна, но и с практична насоченост.

Необходими материали:
  • голям стъклен съд (ваза) с интересна форма
  • цветни камъчета (спрямо цветовете в дома на конкретния човек)
  • мандарини (или друг плод с твърда кора)
  • перманентен маркер или акрилни бои
Начин на изработка:
  • изсипете камъните в съда - ако са разноцветни, ги направете на отделни слоеве (същото важи, ако решите да използвате цветен декоративен пясък)
  • напишете пожелание на всяка мандаринка - аз използвах маркер (сигурна съм, че не би проникнал през кората, за да стигне плода)
  • сложете мандаринките върху камъните

И готово - уникална картичка, която ще намери приложение в интериора - като ваза, или просто като декоративен елемент с цветните камъчета.

 

2 коментара:

  1. И как точно си сигурна, че маркерът или токсини от него няма да проникнат до плода? ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Защото го правя непосредствено преди подаряването и защото избирам плодове с по-дебела кора.
      Но тъй като в живота няма нищо сигурно, за това съм написала варианти за боички - има много на водна основа.
      В крайна сметка тук идеята е малко по-различна картичка.
      Но ако искаме да сме максимално прецизни - можем да завържем коноп около всеки плод, заедно с листчето пожелание :)

      Изтриване