неделя, 16 февруари 2014 г.

Изкуство. Отражения.

Днес ще ви покажа картина, която рисувах за Наталия и Мариян.
Исках да им я подаря на първата година от сватбата (нали съм кума), но тогава бях в по-особен период от житейския си път, та рисуването се проточи... малко... :) :) :)

Идеята беше на Нат.
Искаше да нарисувам отраженията им в окото на кон.
Конете не само са величествени и много красиви животни, но имат и прекрасни очи.


Конят е символ на свободата, на независимостта.
Но също така носи щастие, късмет и предвещава ново начало.
Съчетава в себе си качествата на няколко животни - храбростта на лъва, силата на бика, зрението на орела и бързината на елена.

Какво по хубаво от това да отпечаташ отражението на любовта чрез това почитано животно, символ на Небето и Слънцето.

2 коментара:

  1. И идеята е невероятна и изпълнението. Усещането е като да гледаш в дълбочина, да прочетеш мислите и да усетиш емоцията.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Христина!
    Идеята си беше изцяло на приятелите ми, аз нямам принос, но ме спечели от първия път :)

    ОтговорИзтриване