събота, 4 януари 2014 г.

Здравей! Приятно ми е, Рони :)

Здравей!
Приятно ми е, Рони :)

Започвам на "ти", защото може вече да се познаваме.
Започвам на "ти", защото усещането е за по-близко.
Няма прегради, няма бариери.


Казвам се Вероника, но за повечето ми приятели и познати съм Рони. 
За някои съм Колман, за други - Вероник.
Разновидности много, асоциации много, но всички имена водят до мен.
А аз съм две в едно - художник и спортист.


Създавам този блог, защото понякога искам да кажа много неща.
Неща, свързани с моите страсти.
Неща, които ме впечатлявам до толкова силно, че искам да споделя.
Дали ще има кой да ги чуе?
Е, надявам се.
Ако ли не... Поне ще остане сладкото чувство, че не съм била безразлична.

Очаквайте публикации за спорта. За рисуването.
Очаквайте похвали и възмущения.
Очаквайте интересни идеи за подаръци и изненади. Ръчно направени, от мен.


Ще използвам първата си публикация, за да се представя.
Родена съм в гр. София, живяла съм в гр. Ботевград.
Завършила съм ПМГ "Акад. проф. д-р. Асен Златаров" в гр. Ботевград - математическа паралелка.
Не рисувам шаблонно и не позволих да ме "обработят", да ме вкарат в някакви рамки. Рисувам нещата така, както ги усещам. Влагам емоция. Творя и графично, и живописно. Не си падам по абстрактни неща. За мен истината е в реализма. Изкуството дава много. Не взема нищо, освен излишния стрес.

На 25 години съм (или както обичам да казвам - на четвърт век).
Имам прекрасно семейство - родители и брат.
Имам прекрасни приятели - малко, но на сърце.
Имам прекрасен мъж - без брак, но гледайки в една посока.

Висше образование, бакалавър, в НБУ - гр. София - специалност "Мода".
Имам завършен курс за инструктор по водна аеробика към клуб "Мария Шпицер", където практикувам и сега.
През 2009 г. започнах да се занимавам с фитнес и силов трибой, любителски.
През 2011 и 2012 г. бях състезател по силов трибой за отбор "Картел". Петкратна републиканска шампионка в категория до 84 кг. (къде сама в категория, къде със съперници).
От януари 2012 г. се занимавам любителски с фитнес и културизъм.
През тези години не съм спирала да бъда инструктор по водна аеробика и успешно съчетавам всички дейности.
Автор съм в изданието за фитнес и здравословен начин на живот - www.bb-team.org. За мен това е възможно най-доброто място, където може да се получи адекватна информация за здравословен начин на живот. Дебело подчертавам думата "здравословен". 
Рисувам от малка и съм минала през няколко етапа. Подписвам творенията си като В.Налбатска, а тях можете да видите тук: VNalbatskaART




В рисуването смея да кажа, че до голяма степен съм самоука. Голяма помощ ми е дала Д.Комитска в гр. Ботевград, която успешно ме подготви за кандидатстване след гимназията.
В спорта... Тук вече е интересно.
Защото талантът да рисувам ми е вроден.
Докато талантът да ОБИЧАМ да спортувам... го придобих.
Бях нормално дете, но в пубертета напълнях. Доста. Не обичах да се движа - всичко ми тежеше. Благодаря на най-добрата си приятелка - Наталия, че така силно упорстваше и ме подтикна към спортуването. След това благодаря на Мария (Шпицер), че ми показа магията на водната аеробика и ме прие в нейния воден свят.
Благодаря на всички, които ми обърнаха внимание, докато трясках тежките щанги - Здравко Стоичков, Александър Александров.
Благодаря на моя Росен (Миладинов), че ме въведе в красивия свят на културизма. За мен - натурален културизъм.
Благодаря на Суперска (Силвия Аврамова), с която времето в залата е няколко идеи по-добро! Винаги е добре да имаш приятел. Тренировъчен партньор. С общи цели.



Въпреки че нямам завършено спортно образование, имам толкова силен интерес в областта, че непрекъснато търся информация, правя проучвания, чета, и най-важното: експериментирам. Експериментирам с хранителни режими, с тренировъчни програми.
Не приемам нещата за даденост. Искам да знам кое, как и защо се случва. Минала съм през много неща - от пълни грешки поради незнание до типично културистични режими. И продължавам.
Имам да кажа много по темата и ще се убедите в това.
Някои ще бъдат засегнати, други ще бъдат съгласни. Трети - може да подминат.
Всичко е въпрос на личен избор.


Накратко - това е блог за изкуство, блог за спорт. Блог за моята хармония между двете :)


3 коментара:

  1. Браво Рончи!!! Страхотна статия съзря моето бъдещо журналистическо око! Радвам се, че съм част от хората, които те познават! Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво!!! Поздравления за всичко постигнато и за благородния стремеж към непостигнатото.БРАВО ЗА СМЕЛОСТТА , ОТКРОВЕННОСТТА И ДРЪЗНОВЕНИЕТО! Успехи и победи!!!

    ОтговорИзтриване