събота, 5 април 2014 г.

Хранене. Какво ни спъва, за да поддържаме здравословно меню

Ежедневно се срещам и общувам с много хора.
И тъй като сферата е спорт, няма как да не засягаме и теми за хранене.
Прави ми впечатление едно - за много хора, които са решили да направят нещо хубаво за себе си, е много по-трудно да обърнат внимание на храната си, от колкото да отделят 1 час дневно за спорт.
Има и такива, които си мислят, че спортуването 3 пъти седмично е достатъчно и може да неутрализира лошите хранителни навици.
Времето минава, но очакваните резултати не идват.

За да бъдем здрави и да се чувстваме в хармония, е хубаво не само да спортуваме, но и да обърнем внимание на храната си и да намерим правилния режим за себе си.

Постарах се да събера най-често срещаните спънки при поддържане на здравословно меню и предложих възможни алтернативи.
  • "Нямам време да пазарувам"
  • "Нямам време да готвя"
  • "Не мога да готвя отделно за себе си и семейството си"/ "Не искам да ям отделно от семейството си"
  • "Не мога да се храня в офиса, а вечер ям каквото видя"
Звучи ли ви познато? Мога да изброявам още. Но стига!
Ако сте припознали себе си, или свои приятели в тези примери, може да погледнете статията за BB-Team: "Най-често срещаните спънки при поддържане на здравословно меню", където ще намерите някои идеи за преодоляване на трудностите.
А всъщност трудностите не винаги са толкова непреодолими, колкото изглеждат и с малко повече организация дори ще ви стане приятно.

За добро или за лошо, говоря от личен опит.
И аз съм имала периоди, в които по цял ден съм карала на солети.
И аз съм гладувала през деня, а вечер лакомо съм опустошавала тавите.
Купувала съм готова храна, както и полу-фабрикати.
Когато се връщам назад във времето виждам всяка една стъпка, всяка една грешка и колко лесно е било излизането от този лош кръг.
Но го виждам сега, вече минала по бодливия път.

И много други хора, които успеят да премахнат тръните, не вярват колко лесно е било.





Няма коментари:

Публикуване на коментар