събота, 17 май 2014 г.

Изкуство. Първата изложба се помни винаги

Първа самостоятелна изложба

Която никога няма да забравя

Кога: 18.05.2007 година
Къде: гр. Ботевград, художествена галерия
Какво: Графика 

Първата ми изложба (и за сега - единствена) се състоя в навечерието на абитуриентския ми бал.
Не съм вярвала, че ще имам такава възможност и сега, 7 години по-късно, ясно си спомням емоциите, които ме владееха.
Щастие, притеснение, гордост, вълнение, признателност.

Завърших математическа гимназия, профил математика. Вървеше ми не само математиката, но и физиката, химията, биологията.
Как да предположи човек, че ще искам да се занимавам с моден дизайн?
Но това беше факт.
Рисувам от малка, вероятно наследила талант от баща ми.
Бих казала, че до 12-ти клас бях самоука. Тогава реших, че след завършване на гимназия, искам да кандидатствам моден дизайн.
Нужно ми беше да се подготвя за изпитите.
Безкрайно благодаря на Димитринка Комитска, чиято школа посещавах в продължение на година, и която ме подготви успешно за предстоящите изпити.
Благодарение на нея, и на съдействието на Художествена галерия - Ботевград, успях да покажа плодовете на труда ми.

Плакатът ми беше толкова АЗ - розов, искрящ, с детайли, но и семпъл.
Благодарности на Димо Трифонов - denull, който дори без да ме познава, откликна на молбата ми за помощ в дизайна.

Графика... Моята първа любов.
Защото, когато премахнем цветовете, окото обгръща формите и детайлите. Вниква по-дълбоко в емоцията.
Ето защо обичам и черно-бялата фотография. Ето защо не рисувам цветни портрети.

За изложбата ми беше споменато и в местния вестник, което също ме ощастливи. Все пак това си е много за емоциите на едно 18 годишно момиче :)


Благодаря на семейството и приятелите, които ме подкрепиха.
Благодаря на всеки един, който уважи събитието.
Благодаря на преподавателите, които са оказали влияние върху мен.
Благодаря на Господ за дарбата, която имам.

Първата изложба, макар и да не е съвършена, се помни вечно!
















Няма коментари:

Публикуване на коментар