сряда, 19 март 2014 г.

Изкуство. Африка!!! Добре дошла си в хола ни

Още от ранните ученически години изпитвах силна симпатия към Африка.
С интерес потъвах в уроците за Древните цивилизации.
Не знам кое повече ме пленява.
Дали зараждането на цивилизациите...
Дали Египетските пирамиди?
Или може би култът към котката? Моето любимо животно.
Ами контрастните цветове и изобилието на прекрасни животни?
Или просто, защото ми е звучала много екзотично и така е останала и до днес.

Всеки си има детска мечта, моята е да ида в Африка и специално Египет.
Да видя този начин на живот.
Все още не съм я изпълнила, но поне се опитах да я пресъздам в дома ни:)

Реших да си направя АФРИКА!
Горещата.
Червената.
С животните.
С дърветата с интересна корона.
С тайнствеността.
Загадката.
________

Росен нямаше нищо против, когато му представих нагледен фото-колаж във фотошоп.
И аз се развихрих.
Исках да не е просто едно платно.
Трябваше да са 7!
Любимо число. Рожден ден. Аз.
Не можеше да са еднакви по размер.
Трябваше да са дълги, тесни, квадратни.
Разнообразие.
Но обединени и следващи своята си логика.
Подреденост. Ритъм.

Е, няма как да отрека, че значение имаше и нетипичната ни секция. Тъмно-кафяво, към черно, три плоскости, закачени на стената.
Това повлия на решението ми и в платната да присъства черното, като баланс на червеното и като метод, с който да засиля усещането, че слънцето гори. Че си там и гледаш силуетите.
Намерих платната, след старателно измерване.
Рисувах на пода, на масата......... :)

Африка...


... в ръцете ми!



2 коментара: