сряда, 12 ноември 2014 г.

Изкуство. Да видиш своя картина върху нечия стена

Нали знаете приказката, че децата на обущаря ходят със скъсани обувки?

Е, при художниците в повечето случаи не е нещо по-различно.
Или поне в моя случай.

Рисувам за хората - картини, стени, предмети.
Различни идеи, образи, цветове.

Но рядко остава време да нарисувам нещо и за нашия дом. Ако трябва да съм честна, за две години съм нарисувала точно две неща - Африка в хола и цветята в кухнята.

Все не остава време за нас, все отлагам личните си идеи.
Знам, че не бива, но балансирам между няколко области и не винаги балансът ми се получава.
Предпочитам да пренебрегна себе си, но да зарадвам някой друг.

Ето защо, изпитвам огромна радост, когато някой ми изпрати снимка на моя картина, окачена върху стената, за която е била предназначена.

Хубаво е да видиш, че нещо, в което си вложил толкова енергия, е намерило своето място.

Нямам много такива снимки... Апелирам всеки, който прочете това и има нещо, нарисувано от мен, да ми изпрати снимка :) Ще бъда много щастлива, наистина.

Така, освен папките със снимките на картините, които старателно подреждам в компютъра си, ще имам и папка с други емоции.

Днес ще ви покажа една хризантема, разположена на 4 платна - снимка на картината + снимка на картината, окачена в дома на притежателите й.

Яни, Гого, благодаря ви!




Няма коментари:

Публикуване на коментар