четвъртък, 6 ноември 2014 г.

Хармония. Седем години в Акваторията на Мария Шпицер

След по-малко от месец, на 01.12.2014 година, се навършват 7 години, от както съм част в красивия воден свят на Мария Шпицер.

Седем години! Спомням си първия ден, когато отидох на басейна - декември започва, студено и мрачно е. След три неуспешни опита, поради непознаването на гр. София, успях да намеря търсения басейн.
И със студа и мрака се приключи.
На мястото им дойдоха любов, топлина и хубави емоции.

Защото това създава Мария - акватория, в която усмивките не слизат от лицата.

Седем години! Кога се минаха?
Казват, че първите 7 години са най-важни - е, аз почти ги направих, а имам усещането, че те първа започвам. Да уча и да ставам все по-добра в това, в което ме е научила Мария.

Заради нея, заради себе си, заради невероятния отбор, заради онези - хилядите усмивки, греещи от басейна.

Реших да се заиграя в числа и така да отпразнувам 7 години щастие.
Така искам да благодаря на Шпици, че е всеотдайна и раздаваща хармония.
Искам да благодаря, че ме допусна във водния си свят и че ме направи част от своя отбор.
Team Spitzer - момичетата, които влагат сърце в призванието си.

Благодаря ви, прекрасни :)!
Пожелавам си винаги да сме така сплотени! И истински!

Седемте години на Рони Колман в Акваторията на Мария Шпицер
  • 25 200 - средният брой на посещенията в часовете, които съм водила (по-вероятно е 45360)
  • 5 040 - минимален брой на тренировки, в които съм била инструктор
  • 3 780 - литра вода, които съм изпила по време на тренировките си
  • 1 268 - броят на личните ми тренировки във вода (някои са част от обучението ми като инструктор)
  • 23 - броят на новите инструктори, в чиито обучения участие съм взела и аз
  • 9 - броят на уредите за водна аеробика, които съм използвала в тренировките
  • 8 - броят на басейните, на които съм провеждала тренировки
  • 8 - броят на банските костюми, които съм сменила
  • 7 - броят на различните модели екипи
  • 5 - чифта маратонки, с които съм провела тренировки
  • 5 - чифта джапанки, с които също съм провеждала тренировки
  • 3 - броят на плувните шапки (2 от тях все още са в прекрасно състояние)
  • 3 - броят на плувните ми очила (понякога и плувам)
  • 1 - чифт акваобувки
  • 0 - броят на идентичните тренировки
Благодаря, Миме!
Те първа започваме :)
Благодаря, Team Spitzer!
Обичам ви!

Ваша Колманеско :)

Повече за нас: www.vodna-aerobika.com
Повече за прекрасния ми отбор: ТУК и ТУК












Няма коментари:

Публикуване на коментар