петък, 13 юни 2014 г.

Спорт. Тренировъчният партньор

Обичам да експериментирам в спортно и хранително отношение.
Да търся и проучвам, да пробвам, докато открия тази комбинация, която да работи най-добре за мен.
Която да ми помага да постигам целите си, но която допринася и за здравето ми.

Така минах през силов трибой, а в последните 2 години изпробвам различни принципи в бодибилдинга (и продължавам!).

Не изневерявам на две неща:

  • тренировки с тежести;
  • наличието на тренировъчен партньор.
Винаги съм имала до себе си верен и опитен човек, на когото мога да разчитам.
Дали ще е при изваждането на щангата за лег. 
Дали ще е при тежки серии клек.
Дали ще е за дроп серии, негативни повторения или форсирани повторения...
Той е там.
За да ми помага да постигам целите си и да направя тренировката си така, както съм искала.

Не е задължително да е с мен на всяка тренировка, нито пък на всички упражнения и серии.
Достатъчно е да е там, когато наистина искам да дам максимумът от себе си; да вложа всички усилия и да знам, че когато мускулите ми откажат, тренировъчният ми партньор ще реагира бързо.

Необходимо ли е да имаме такъв човек, за да успяваме в тренировките?
Бихме ли си вкарали автогол, ако не сме срещнали достатъчно опитен човек?
Какви качества е хубаво да притежава тренировъчният партньор?
И изобщо - каква е ролята му, всичко това може да прочетете в статията ми за
BB-Team "Тренировъчният партньор"

____________________________________________________________________________

С благодарности към хората до мен: 

Росен Миладинов - спортистът, който ме въведе в красивия свят на бодибилдинга; мъжът, който не излиза от сърцето ми; човекът, който допринася за хармонията ми, от който съм научила (и научавам) много, и който не спира да ме вдъхновява. Благодаря, че си до мен!
Благодаря, че тренировките с теб са наистина хард! :)
JK Fitness - асистиране при упражнение с акцент върху задното рамо.

Силвия Аврамова - приятелката, която ме допусна сред близките си хора; СуперСерията, с която времето в залата е пъти по-прекрасно; жената, на която се възхищавам за цялостното й излъчване; човекът, който има голямо сърце. Благодарна съм, че те има!
Благодаря, че понякога се налага да правиш промени в графика си, за да тренираме заедно!

JK Fitness - СуперКлек по Суперски!

Няма коментари:

Публикуване на коментар