понеделник, 16 юни 2014 г.

Изкуство. Уникален сет от пола и потник. За уникални хора

Обичам, когато има идея.
Идея, около която да се върти всичко.
Интересна, оригинална, която да те кара да се усмихваш.

Постарах се да направя точно това при създаването на рисунки върху дрехите на Вероника.

Вероника е много запомняща се личност! С две думи: щура глава.
Червена коса, често носейки я на дълга опашка;
дясната ръка - облечена в ръкав от татуси;
десният крак - превърнал се в платно за произведения на изкуството.
И татуировките не свършват до тук, но това са основните, които ми трябваха за рисунките по дрехите.

Вероника искаше да нарисувам нещо върху черна пола с тюл (тип балерина) и към нея - бял потник, за да ги носи заедно.
Каза ми, че иска рози и че възнамерява да носи сета с ярки жълто-зелени обувки.

Нататък бях аз.
Реших от дясната страна на полата да нарисувам рози. Розите са елемент на татуировката й върху десния крак.
А що се отнася до потника - върху него реших да загатна за цялостния образ на притежателката. Щеше да се получи много интересна препратка - Вероника носи дрехи, на които е самата тя.
И така - направи момиче, с червена дълга опашка и бретон, поставих малко щрихи на местата на татуировките, облякох момичето в неоново жълт потник и черна къса пола тип "балеринка".
Добавих роза... и тоалетът е готов:)



Благодаря за доверието, Веронко. Ще се радвам, ако предоставиш снимка на самата себе си, облечена със... себе си:))

Повече от мен на: VNalbatskaArt

Няма коментари:

Публикуване на коментар